Facebook mnie pochłonął.

Intensywne przemyślenia miałam ostatnio co do pisania bloga i dzieleniem się tutaj rzeczami które mnie pasjonują i ogólnie swoim życiem. Chyba zawładnął mną facebook. Przynaję się otwarcie. Dużo łatwiej i szybciej umieszcza się tam foty i treść tak samo instagram. Ale to nie ma tego swojego klimatu. Blog to forma dziennika, wspomnień a na fb wszystko ucieka bo ilość wrzucanych tam informacji i postów jest kosmiczna. Po raz kolejny sobie obiecuję że będę tutaj częściej zaglądać. I trzymajcie mnie za słowo :D

Chciałam się z wami podzielić moją nową zajawką jaką jest malowanie akwarelami. Liczę że po sezonie Świątecznym w pracy będę miała więcej czasu na malowanie więc będę mogła pochwalić się większą ilością prac. A tymczasem pokaże wam szczotki które malowałam na zamówienie i kartki które miały być wysłane ale jak to ja nie zdążyłam ze wszystkim :D Ale chęci były:D Tą techniką będę też malować na paznokciach wyglądają one fenomenalnie:D





A ta teraz wyglądam :D



Komentarze

Popularne posty