Spring Love

Jak tu nie Kochać wiosny? Wszystko budzi się do życia, można zrzucić zimowe kurtki i wsiąść na ukochane rowery. Aby odpowiednio przygotować się na ten cudowny okres kilka tygodniu temu dokładnie 5 wyruszyłam do dietetyka. Doszłam do wniosku że jeśli sama nie jestem wstanie czegoś zrobić to ktoś musi mi w tym pomóc i to był strzał w 10:D. 
5 tygodni 6 kg i co najważniejsze nie chodzę głodna. Ktoś bardzo mądry powiedział że otyłość to choroba ludzi niedożywionych...i coś w tym jest.
Jako że jestem fanką zmian ekstremalnych mój wygląd w tym sezonie jest totalnie kolorowy:D
Z brązowych włosów przeskoczyłam na fioletowe i jestem zachwycona, ale ja w sumie czuję się we wszystkim dobrze:D 
W tym roku reaktywowała się moja dusza artystki:D Może śmiesznie to brzmi ale czuję się jakby coś w środku się we mnie odblokowało co było ukryte przez wiele lat:D 
Tworzę, tworzę i jeszcze raz tworzę i mam zamiar wszystkim się z wami dzielić:D

A o to moje dzisiejsze śniadanko:D Dieta 2 dniowa uderzeniowa ( oczywiście od dietetyczki ) Nature Hause Polska 1200 kalorii:D


1 kiwi, 1/2 jabłka, szklanka kefiru, kromka pieczywa razowego, pomidor, ogórek i feta:D Do tego szklanka czerwonej herbaty :D
Mniam:D

A to jak teraz wyglądam i kilka zdjęć mojej radosnej twórczości:D





Komentarze

Popularne posty