Zmian ciąg dlaszy:D

Ci co do mnie zaglądają wiedzą, że zmiana to moje drugie imie. Kocham eksperymenty z włosami :D. Ponownie mam rude włosy:D Zarzekałam się że nigdy już nie przefarbuję się na rudo ( nie wiem czemu ) ale kilka dni temu z Anią zaszałyśmy:D i Jak to ja jestem zachwycona:D Od razu lepiej się czuję jak coś zmieniam:D
Uwielbiam jak coś się dzieje:D Tak samo jest z pracą. Kocham robić pazurki i makijaże ale do szału by mnie doprowadziło skupianie się tylko na jednej rzeczy :D. 

Jak zauważyliście rozpoczełam malowanie koszulek , porcelany itp.
Czuję, że to pójdzie:D Dni mijają mi bardzo szybko bo ciągle coś robię ale przynejmniej czuję że nie marnuję tego czasu. Rozwijam się co jest dla mnie niezwykle istiotne. Nie chcę stać w miejscu i żałować że czegoś nie zrobiłam, zycie jest za krótkie zdecydowanie na marnowanie szans. 









Komentarze

Popularne posty