Pada śnieg!

Oh jakże cudownie, że w końcu spadł ten śnieg. Nie mogłam się już go doczekac. W 2013 spadł raz przy tych strasznych wichurach no ale potem była posucha. Nawet na święta nic...tylko dodatnie temperatury. 
Nie miałam dzisiaj takie sposobności ale zdecydowanie miałam ochotę poleżeć pod kołderką. I tak przedłużałam nic nierobienie do maksimum:D.
Udało mi się obejrzeć  nową wersję Carrie na podstawie książki S.Kinga i mam mieszane uczucia. Gneneralnie ten film sam w sobie jakiś specjalnie straszny nie miał by,ć ale jakoś klimat pierwszego filmu bardziej do mnie przemiawiał chociaż Julinanne Moore zagrała zbzikowaną matkę Carrie genialnie!!!! Dla niej w sumie warto zobaczyć ten film. Oczywiście jest to również gradka dla fanów Kinga bo ostatnio jakoś mało filmów na podstawie jego książek powstaje. 
Podumowując....czekam na niedzielę żeby móc zniknąć jak nasz kot pod kołderką :)


Komentarze

Popularne posty