Bo motto trzeba mieć

Ten rok przynosi wiele zmian. Nie ma chyba takiej dziedziny w moim życiu gdzie by coś nie zmieniło się chociaż w drobnym szczególe. Odkryłam kim chcę być, kim jestem i jaka chcę być. Czuję jakbym pogodziła się ze światem. Na pewno przestałym zauważać te drobne wady jakie mają ludzi i nasze otoczenie. Nie analizuję wszystkiego co sprawia mi przykrość aby dodatkowo się nie zapętlać i nie dołować. Uznałam że nie ma sensu zmieniać wszystkiego na siłę. Życie nie jest idealne ale możemy sprawić że będziemy czuć się szczęśliwi po prostu żyjąc tak jak chcemy. Nie ma sensu martwić że pociąg się spóźnia, mamy dzięki temu więcej czasu na czytanie książki:). Życie jest za krótkie by się przejmować takimi rzeczami. Warto czasem obniżyć wymagania wobec świata, dzięki temu poczujemy się spokojniejsi!

Moje motto brzmi " Bądź tym kim chcesz być " i tego się trzymam. 





i cos muzycznego ukochanego :)


Komentarze

  1. Zgadzam się w zupełności:). Każdy powinien mieć jakieś motto (zaznaczmy: POZYTYWNE;) ) i cele, które go motywują.
    Twój blog zainspirował mnie do założenia własnego...i choć stawiam pierwsze kroki, czasem brakuje mi pomysłów, to mimo wszystko trzymam się tego, bo daje mi to jakąś satysfakcję i radość:)
    Pozdrawiam:)
    Izabela

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty