Intensywnie - czas zmian

Wciąż walczymy z insanity. Kolejny miesiąc jest o wiele trudniejszy ale się nie poddajemy bo czujemy się dzięki tym ćwiczeniom fantastycznie.
 

Poza ćwiczeniami wprowadzam w życie kolejne postanowienie na ten rok jakim jest własna firma. 3 kwietnia będę składać wniosek o dofinansowanie i trzymajcie kciuki aby wszystko się udało :D. Dzięki tym pieniążkom będę mogła wystartować z paznokciami i makijażem w jednym z salonów fryzjerskich w Grodzisku Mazowieckim.
Ostatni czas jest niesamowicie intensywny. W zeszłym tygodniu chodziłam na kurs stylizacji paznokci i udało nam się bardzo spontanicznie wyjechać na trzy dni na mazury. Zdecydowanie taki wyjazd był nam potrzebny bo Paszczak pracował przeokrutnie dużo ostatnio a ja musiała wyciszyć umysł. Chciałam tutaj podziękować Meggi i Dawidkowi za zaproszenie! Jesteście wielcy!!!



Póki nie jestem w salonie paznokcie i makijaż wykonuję u siebie w mieszkanku albo dojeżdżam do klienta :D.

A o to kilka moich ostatnich prac:D
Kocham to zajęcie :D Wciągnęłam się niesamowicie :D







 A to moja tymczasowa ulotka :



Komentarze

Popularne posty