Bieganie czas zacząć

No nadszedł ten dzień kiedy zaczynam biegać.
Już jakiś czas temu zaczynałam i nawet nieźle mi to szło.
Tym razem zainstalowałam sobie w telefonie krokomierz z ustawieniami na tryb biegania ( bardzo motywująca rzecz ). Dodatkowo poczytałam troszkę o bieganiu i dowiedziałam się że jeśli bieganie ma dawać jakiekolwiek efekty trzeba biegać wolno i dość długo. Nie może to się skończyć 10 minutowym truchtem. Dodatkowo fajnie biegać jest z kimś i rozmawiać w trakcie bo do momentu kiedy jesteśmy wstanie swobodnie rozmawiać mamy dobre tętno...oczywiście można kupić pulsomierz ( no ale to może innym razem ):D

Rozpoczynam rozgrzewką:)



A Pan kot znudzony spojrzał ze zdziwieniem :D:


Komentarze

  1. Czekam i czekam aż napiszesz jakiś nowy post.. i od miesiąca doczekać się nie mogę ;)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy kawie odwiedzę Was czasem. Świetny styl w moim stylu. A przepisy mnie rozwaliły więcej i częściej poproszę. Jestem fanką soczewicy.Moja ulubiona pasta to soczewica+masło+smażony słonecznik+dodatki sezonowe typu sałata, kiełki rzodkiewki. Pozdrawiam mamaTA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty