Śniadanie z obiadem z wczoraj:D

Nie wiem jak to się dzieje, że zawsze jak robię jedzonko to wychodzi na 3 osoby:). Potem mam problem z tym co zostało bo albo nie mamy na to ochoty albo o tym zapominamy.
Dzisiaj na śniadanie postanowiłam wykorzystać kurczaka który wylądował w lodówce.
Cały czas chodziło mi po głowie coś chrupiącego...i tak chodziłam po kuchni zglądałam i wymyśliłam:D!!! Chrupkie pieczywko wazy!!!.
W pierwszej wersji chciałam je wcinać oddzielnie ale ostatecznie dodałam je do sałatki:D.

A o to składniki sałatki:

  1. rukola ( uwielbiam jej smak zwłaszcza w połączeniu z bazylią )
  2. roszponka
  3. ogórek
  4. kawałek piersi z grilla
  5. 1/3 cebuli
  6. 4 kromki chrupkiego pieczywa ( żytniego )
  7. oliwa z oliwek
  8. bazylia, sól, pieprz


A o to przygotowanie:D


Radosna twórczość mnie ogarnęła:D

Komentarze

  1. hehe,też mam przygotowanego takiego gifa z ciastkami, tylko czasu na wrzucenie brak :/ a sałatka w deseczkę :) tylko dla mnie bez kuraka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty