Dzień pierwszy - eliminacja słodkiego ( śniadanie )

No tak....wiedziałam , że będę musiała to zrobić.... Pozbyć się największej pokusy z mojego jadłospisu: CZEKOLADY!!!!! Jestem zawodowy czekoladożercą!!! Heh mogłabym jeść czekoladę na śniadanie, obiad i kolację...co właściwie do tej pory robiłam!:D
Kiedyś  słyszałam od osoby która schudła bardzo dużo że jeśli na prawdę już ma się chęć zjeść tą czekoladę to musisz zjeść ( ale musisz też w odpowiednim momencie przestać ).
No ale póki co chcę być dzielna i na jakiś czas zrezygnować z czekolady.
Na pewno nie chcę łykać żadnych tabletek bo to nie o to tu chodzi.
Nie interesują mnie suplementy w postaci proszków.
Poczytałam troszkę na ten temat i tak na prawdę najlepiej jest słodkie zastępować sobie  suszonymi owocami i ogólnie owocami. 
No tak tylko ja jak zjem np magiczne jabłuszko to od razu mam ochotę na co....na czekoladę. Hm więc chyba chodzi o to żeby stworzyć sobie jakieś pożywne jedzonko które da nam odrobinę słodyczy.
I mam...
 Wspaniały przepis na śniadanie...smakuje idealnie z kawą..i mam nieziemsko dużo energii po takim  jedzonku.

A zatem dzielę się słodkim, prostym i szybki przepisem na idealne śniadanie:
  1. jeden banan
  2. połowa jabłuszka
  3. cztery truskawki ( jeszcze nie sezon ale w tym zestawie już całkiem nieźle smakują )
  4. filiżanka musli 
  5.  dwie łyżki jogurtu naturalnego ( ulubiony i najlepszy z Lidla "Pilos " )
Przygotowanie banalnie proste, wszystko kroję na kawałki, wrzucam do miski, dosypuje musli i mieszam z jogurtem:D


Jestem zadowolona:D Najadłam się i nie miałam potrzeby wciągnięcia czekolady do kawki :)
                          Smacznego :D

 


Komentarze

  1. W zeszłym roku przy zmianie trybu przestałam jeść czekoladę :) Tzn... taka tabliczkową, batony, nutellę itd...
    Jedyną dostępną czeko była czeko w granoli lub w ostateczności(!!!) gorzka. Granola z czekolada jest mniej kaloryczna niż np. orzechowa a zawsze to trochę czekolady :D

    ps. captcha na Twoim blogu jest koniecznie? :/ strasznie to wkurzające :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za poradę:D To może byś dobry sposób przy dłuższych zmaganiach :)

    PS. Pierwszy raz słyszę o czymś takim jak " captcha ". Poczytałam i poprawię się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na kolejne zdrowe jedzonko! a nóż prezentuje się bossko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie coraz więcej:D Jeszcze dzisiaj przekąska i obiadek :D No i codziennie coś nowego:D
    A noże uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pół jabłuszka i jeden banan?
    moim zdaniem lepiej byłoby zamienić proporcje ;)
    banany są jednymi z najbardziej kalorycznych owoców! jeden banan to 114 kcal, a jabłuszko średniej wielkości - ok. 40 kcal :)
    muesli też nie jest najlepsze, lepiej by chyba domieszać do nich otręby (które pysznie chrupią dodatkowo :))
    jeśli chcesz schudnąć proponuję przez tydzień spisywać kaloryczność potraw które zjadasz. Na początku jest to dosyć mozolne, ale z czasem nie będziesz musiała zaglądać do tabeli i podświadomie sięgniesz po jabłuszko, zamiast po banana ;)
    odsyłam do świetnej strony, która ułatwia liczenie kalorii:
    http://www.ilewazy.pl/

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. OH cudownie:) W sumie dopiero zaczynam i wszystkie cenne rady z radością przyjmuję :D

    A z wypisywanie kaloryczności potraw boski pomysł!!!:)

    Choć próbuję też poza schudnięciem co byłoby miłe to zmienić sposób w jaki się odżywiamy w domku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty