Pierwsze zakupy mieszkaniowe

W ten weekend zrobiliśmy pierwsze zakupy do naszego mieszkania:)
Długo nie mogliśmy się zdecydować jakie płytki podłogowe wybrać. Wiedzieliśmy na pewno że nie chcemy jakiś dziwnych kolorów ( brązów, żółci itp ). 
W końcu stanęło na tym, że robimy białe płytki. I jestem z tego powodu przeszczęśliwa:D 


Do Kuchni wybraliśmy błyszczące ( nigdy za takimi nie przepadałam ale myślę, że w tej kuchni będą idealnie pasować.

Do łazienki pójdą matowe. 


I ostatnie jakie kupiliśmy, są to małe płytki, które znajdą się nad płytą gazową ( również białe ).

Już nie mogę się doczekać rozpoczęcia prac. Oficjalna data to 1 sierpnia:D
Płytki są firmy Cersanit i Opoczno 

Komentarze

  1. Bialutko... zapowiada sie pieknie!! Sciana ala tablica bedzie??? Bo chyba gdzies to wyczytalam..? Swietna jest! I moje male pytanko dlaczego Twoim zdaniem braz to kolor "dziwny"? :) Pytam bo to moj ulubiony, kocham brazy, beze i wszystkie ich odcienie w takiej kolorystycie mam tez cale moje m :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. przeczytałam całego bloga, przejrzałam wszystkie zdjęcia i muszę powiedzieć, że już dawno (a może po raz pierwszy) nie trafiłam na tak optymistycznego bloga :)
    normalnie budzicie taką mega sympatię, że hej :D

    gratuluję zamążpójścia, pierwszego mieszkania i rudego koloru włosów - bo w takich, moim zdaniem, Ci najlepiej :)

    jeżeli chociaż w 90% zrealizujecie zamierzenia mieszkaniowe, to będzie cudnie - biały kolor już mi się podoba - na pewno będę tu zaglądać :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty