przygotowania

Ciągle słyszałam że przygotowania do slubu trwają i trwają:) a ja większość istotnych rzeczy ogarnęłam w 3 ni:D mam już pełny plan:) Tylko jeszcze pozostaje mi kontakt z zespołem bądź Dj i jakies pierdoły:) Z siostrą zrobimy zaproszenia, dekorację również planuję sama ogarnąć:) samochód mamy za darmo, do alkoholi dostanę kontakt żeby po jakiś promocyjnych cenach dostać wódeczkę:D suknia zamówiona, tylko jeszcze muszę znaleźć dodatki i buciki:) potem zamówić fryzjera, paznokcie makijaż i będzie cudnie:). Kurcze jeszcze tyle czasu do tego dnia!!!! Ale liczę na to że szybko zleci:) teraz zajęłam się również szukaniem dla nas gniazdka tymczasowego:) OMG to jest niesamowite, czuje się jakby wyrosły mi skrzydła:D Fajne jest takie organizowanie własnego ślubu i przyjęcia weselnego:)

Komentarze

  1. A no fajne, zgadzam się! Myślę, że Tobie tak to sprawnie idzie, bo wiesz czego chcesz! Ja np jeśli chodzi o wiązankę miałam dramat... podobało mi się tyle różnych, że naprawdę nie mogłam się zdecydować.., kiecek przymierzyłam w sumie tylko 4 i to jednego dnia w jednym salonie i wiedziałam, że ta to ta właśnie - jedyna.. Serdecznie Wam gratuluję, tworzycie wesolutką, zabawową, śmiechową i pyszną parkę! :)****

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty